از سال 1319

چند پیشنهاد ساده برای تهیه صبحانه مدرسه

از نظر کارشناسان تغذیه، صبحانه یکی از وعده‌های غذایی مهم، برای کودکان و بزرگسالان است. درست کردن یک صبحانه مقوی و در عین حال سریع، می‌تواند برای والدین کار سخت و نسبتاً زمان‌بری باشد؛ همچنین قانع کردن کودکان به صرف صبحانه نیز می‌تواند چالش برانگیز باشد و در نهایت هم باب میل آن‌ها نباشد. در این بلاگ قصد داریم دو مدل صبحانه‌ی ساده و در عین حال سالم، سریع و خوشمزه را برای افزایش اشتیاق کودکان به صرف صبحانه، با شما به اشتراک بگذاریم.

تُست‌

برای درست کردن تست‌ها نیاز به مواد غذایی زیادی ندارید؛ تنها کافی است تا کمی خلاق باشید و ذائقه‌ها را بشناسید. یکی از تست‌های مورد علاقه برای کودکان تست با انواع کرم‌های صبحانه است. کره بادام‌زمینی، کرم کنجد ساده، کرم کنجد کاکائویی، کرم کنجد قهوه و کرم کنجد بدون شکر نمونه‌هایی از انواع محصولات شرکت حلوای عقاب هستند که می‌توانند گزینه‌های خوبی به جای شکلات‌های صبحانه برای فرزندان‌تان باشند. مخلوط کره بادام زمینی و عسل نیز پیشنهاد مناسبی برای کودکانی است که تمایل به مزه های شیرین دارند. همچنین تست پنیر و کنجد هم می‌تواند برای کودکان جذاب باشد.  

پنکیک‌

گزینه بعدی پنکیک است. پنکیک پخت ساده و راحتی دارد و برای کودکان به عنوان صبحانه بسیار جذاب است؛ آرد، تخم‌مرغ، شیر، کره، بکینگ پودر، نمک و شکر از مواد تشکیل‌دهنده پنکیک هستند. از میکس مواد لازم تا ریختن آن در کف ماهیتابه، زمان زیادی نمی‌برد تا صبحانه مورد علاقه فرزندتان آماده شود. پنکیک‌ها را می‌توانید با انواع کرم‌های کنجدی عقاب مخصوصاً طعم کاکائویی سرو کنید.   شرکت حلوای عقاب با توجه به ذائقه‌های متفاوت، محصولات کنجدی مختلفی را تولید می کند؛ با استفاده از این محصولات می‌توانید لذت وعده صبحانه را ساده‌تر و سالم‌تر تجربه کنید.

اشتراک گذاری: