از سال 1319

سس‌های کنجد، سس‌های کم کالری

سس‌ها به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که از جمله مهم ترین آن ها می‌توان به سس مایونز، هزار جزیره و سس سالاد اشاره کرد. روغن‌های گیاهی خوراکی، تخم‌مرغ، نشاسته یا آرد گندم و انواع مختلفی از ادویه‌ها، ترکیبات اصلی تشکیل‌دهنده این سس‌ها هستند.

یکی از انواع سس ها، سس کنجد می باشد که بر پایه ارده بوده و حاوی کلسیم، فسفر، آهن، ویتامینE  و برخی از ویتامین های گروه B است. همچنین این سس حاوی ترکیباتی از قبیل توکوفرول ها می باشد که دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و برای تقویت سیستم ایمنی بدن مناسب هستند. سس های کنجد عقاب در 4 نوع سس کنجد هزار جزیره، سس کنجد باربیکیو، سس کنجد ساده و سس کنجد چیلی تولید و به بازار عرضه می شوند. مواد اولیه مورد استفاده در تولید سس کنجد عقاب، ارده یا همان کنجد آسیاب شده، سرکه سفید و سایر ترکیبات و ادویه های طعم دهنده است که باعث ایجاد عطر و طعم دلپذیر می گردد. سس های کنجد عقاب نسبت به دیگر سس‌ها، کالری پایینی داشته، بدون روغن افزوده بوده، فاقد کلسترول و بدون گلوتن می باشند و همچنین به دلیل عدم استفاده از تخم مرغ در فرمولاسیون آن ها، می توانند به عنوان سس گیاهی مورد استفاده قرار گیرند. سس کنجد را می توان به عنوان یک سس سالم با انواع غذاهای سرخ‌کردنی و سوخاری، غذاهای گریل، کباب‌ها، ماهی، سالادها و سایر مواد غذایی استفاده کرد.

ما در مجموعه عقاب می‌کوشیم تا با در نظر گرفتن سلیقه و نیاز مخاطبان، محصولاتی سالم مطابق با ذائقه مصرف کنندگان تولید و عرضه نماییم، تا بدین وسیله نقشی در افزایش سطح سلامت جامعه داشته‌باشیم.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری: