از سال 1319

کنجد عسلی پذیرایی عقاب، محصولی سالم و سبک – حلوای عقاب

عسل و کنجد دو ماده غذایی با ارزش غذایی بالا محسوب می شوند که سبب تقویت بدن و جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها می‌گردند. دانه کنجد منبع مناسبی از پروتئین، ویتامین های گروه B و E، اسیدهای چرب اشباع نشده امگا 6 و امگا 9، انواع اسید آمینه های ضروری، فیبر، ترکیبات آنتی اکسیدان و انواع مواد معدنی از قبیل فسفر، پتاسیم، آهن و کلسیم می باشد. عسل نیز یک شیرین کننده طبیعی حاوی ویتامین های گروه B، ویتامین K، ترکیبات آنتی اکسیدان و مواد معدنی از قبیل کلسیم، پتاسیم، سدیم، منگنز، آهن، مس، فسفر و منیزیم است. 

خواص و ویژگی‌های کنجد عسلی پذیرایی عقاب

چند کنجد عسلی در بشقاب
کنجد عسلی پذیرایی

ترکیب این دو ماده غذایی (عسل و کنجد) می تواند به عنوان یک فرآورده غذایی فوق العاده ارزشمند مورد مصرف کلیه گروه های سنی قرار گیرد. بدین منظور شرکت حلوای عقاب در راستای ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، محصول کنجد عسلی پذیرایی (در 4 طعم زعفرانی، گل محمدی، دارچینی و ساده) را مطابق با سختگیرانه ترین استانداردهای بین المللی کیفی و ایمنی مواد غذایی تولید می نماید. 

این فرآورده فاقد هرگونه شکر افزوده و اسانس بوده و صرفا از عسل و کنجد و پودرهای طبیعی زعفران، گل محمدی و دارچین تشکیل شده است و ضمن دارا بودن کلیه خواص تغذیه ای و درمانی ترکیبات تشکیل دهنده آن، می تواند در جشن و مهمانی ها جایگزین شیرینی و شکلات گردد. همچنین با توجه به وزن مناسب هر بسته از این محصول (10 گرم)، یک گزینه ایده آل برای مصرف همراه با چای به عنوان جایگزین قند می باشد. 

کنجد عسلی به عنوان یک اسنک سالم و سبک به دلیل ایجاد احساس سیری برای رژیم های کاهش وزن نیز مناسب بوده و موجب رفع خستگی جسمی و ذهنی شده و عملکرد مغز و سیستم ایمنی را تقویت می نماید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *