از سال 1319

روغن کنجد، روغن زیبایی

کنجد یکی از مغذی‌ترین دانه‌های طبیعی است که روغن آن خواص فراوانی دارد. روغن کنجد، هم در پخت و پز و هم در تهیه‌ مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود و بیشترین تاثیر را بر روی پوست و مو دارد و به همین دلیل می‌توان به آن لقب روغن زیبایی را داد. روغن کنجد حاوی ویتامین E است که می تواند از سلولهای پوست در برابر آسیب های ناشی از عوامل محیطی مانند اشعه ماورای بنفش، آلودگی و سموم محافظت کند. همچنین روغن کنجد به دلیل وجود مواد مغذی و اسیدهای چرب مفید می‌تواند یک کرم مرطوب‌کننده و نرم‌کننده عالی برای پوست باشد. چند قطره از این روغن می‌تواند تمامی پوست بدن را پس از استحمام نرم و مرطوب کند. همچنین این روغن به دلیل خاصیت ترمیم‌کنندگی، برای رفع چروک و ترک زانو، آرنج و پاشنه‌ی پا استفاده شده و مصرف‌ روزانه آن، پوست خشک این قسمت‌ها را به مرور ترمیم می نماید.
تحقیقات نشان داده است که روغن دانه کنجد حاوی ترکیبات ضد باکتری طبیعی است که پوست را در برابر عوامل بیماری زای شایع مانند برخی از باکتری ها و همچنین قارچ های پوستی متداول محافظت می کند.

روغن کنجد برای پوست های مستعد آکنه مناسب بوده و به جوان سازی پوست و از بین بردن سلولهای مرده آن و کاهش علائم پیری مانند چین و چروک پوست کمک می نماید.

همچنین خوردن یک قاشق غذاخوری دانه کنجد بخشی از نیاز بدن به کلسیم را تامین کرده، باعث تقویت ناخن‌ها شده و ترک و شکنندگی آن را از بین می‌برد. علاوه بر این، دانه کنجد حاوی روی بوده که تاثیر زیادی بر سلامت پوست، مو و ناخن‌ها دارد.

شرکت حلوای عقاب با بیش از 80 سال سابقه در ارائه محصولات کنجدی با هدف ارتقای سلامت جامعه، محصولات روغن کنجد از جمله روغن کنجد پرس سرد و روغن کنجد تصفیه شده را با بهترین سطح کیفیت تولید و عرضه می نماید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری: